Σελίδες

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Νιώθω σαν... βιογραφικό




Άνεργη. 
Μια λέξη τόσο απλή με τόσο μεγάλο βάρος επάνω της.
Σε δυο μήνες κλείνω ένα χρόνο ανεργίας. 

Τι θα γίνει όταν το επίδομα ανεργίας τελειώσει;
Η επόμενη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι απελπισία. 

Έχω βαρεθεί στο μεταξύ να κυκλοφορώ μονίμως με το βιογραφικό μου και να το μοιράζω από εδώ κι από κει. 
Μερικές φορές αισθάνομαι σαν κι αυτό.
Ένα κουρελόχαρτο χωρίς εγωισμό, χωρίς αξιοπρέπεια, 
με μια μόνιμη μάσκα απελπισίας στο πρόσωπό μου.
Κάποτε αισθανόμουν δυνατή, δημιουργική και με έντονη διάθεση για ζωή. 

Τώρα αισθάνομαι κομματιασμένη, αδύναμη και άχρηστη. 
Και με το αίσθημα της ντροπής να κυλάει μέσα μου, 
θαρρείς και φταίω εγώ για την αδυναμία μου να βρω δουλειά 
και να φροντίσω την οικογένειά μου. 
Και θα 'θελα να ξέρω... άραγε, όλοι εσείς οι άνεργοι 
αισθάνεστε το ίδιο πράγμα μ' εμένα;
Αγγελική , 45 χρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου